Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2018 22:09 - 16юли
Автор: teen16 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
1



Сигурно се питате какво чак толкова интересно би ми се случило за ден е сега ще разберете. Скарах се с така наречената ми ндп. През всички шест години, в които сме били приятелки тя се менкаше между мен и едно момиче, но това не е кое да е момиче това е момичето, което непрекъснато ме торможеше. Убиждаше ме дори ме е ритала и това малко или много е повлияло на мен или на така нареченото ми самочувствие. Та моята ,,ндп,, постоянно се караше с другото момиче след, което идваше и ми казваше колко я мрази колко и се дразни и др. а след след седмица пак се сдобрявяше с нея накрая след толкова време на мен ми писна и ѝ казах да избере дали да бъде нейна или моя. А тя извъртя нещата така сякаш аз съм филмарка и съм виновна за всичко и едва ли не аз съм съсипала приятелство ни. Тогава вече сложих края и понеже тя не спря да ми пише и я блокирах от всякъде. Но за моя жалост, когато започнем новата учебна година пак ще трябва да я виждам и то всеки ден. И не знам какво ще стане, когато се видим, но знам за себе си че бях права да разкарам поредния двулични човек от живота си. Вие как мислите дали постъпих правилно???



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teen16
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2975
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930